zondag 18 april 2010

Sneeuw in april!


Vroeger stond er bij ons thuis een boek op de plank met de titel 'Sneeuw in April'. Dat vond ik toen een fascinerende titel, omdat ik niet wist dat het boek zich afspeelde in Scandinaviƫ, en ik nadacht of er in NL ooit sneeuw in april zou vallen. Maar ook hier werd vanmorgen wel even vreemd gekeken, zo hoorde ik later op de dag van Eli, zeker omdat dit weer de hele dag aanhield. Op dit moment (19.30) is de lucht strakblauw en schijnt de zon. De hoogste tijd voor de lente, want dit soort foto's maak ik nu al vanaf 29 november. O ja, op de foto's zie je een vreemde hoefijzerachtige vorm dat een vlek op de lens is?? Weet iemand hoe daar vanaf te komen!!

2 opmerkingen:

Edwin zei

lens reinigen??

Vera en Johan zei

Hey Edwin, ik hoor je denken: wat is die blont :0) Ik had er even bij moeten zetten, dat ik de lens heel voorzichtig met een wattenstaafje afgeveegd hebt, maar zonder resultaat. Volgens Johan zijn er speciale doeken, die ik niet heb, en een rit naar Trondheim duurt 3,5 uur dus als je nog een tip hebt... groet, Vera